Cerita ceriti...
Well.. it's weekend again!!!
What a pleasure to be free and not working over the weekend. I feel like human again... not machine!!!. :D In fact, aku memang betul2 free minggu ni.. tadek projek baru masuk... habis sumer putrajaya, so.. boleh tumpukan kat smaller site like south city plaza ( the one that I'm in charge now). Alang2 tak banyak kerja... Jumaat aku amek cuti... saja nak rehat2... nanti masa busy.. tak sempat nak rehat.. kerja jek 24/7. Malam tu .. dinner ngan kak ieka n laili. Well... thank you... dah lama tak dapat makan2 cam tu... cerita ceriti :).
Yesterday (saturday)... well... I cannot describe the day, just want 'you' to know that I really had a great time. TQ.
Well... i'm going out again today... dengan nafisz... c u all soon. Bye.
Wassalam.
What a pleasure to be free and not working over the weekend. I feel like human again... not machine!!!. :D In fact, aku memang betul2 free minggu ni.. tadek projek baru masuk... habis sumer putrajaya, so.. boleh tumpukan kat smaller site like south city plaza ( the one that I'm in charge now). Alang2 tak banyak kerja... Jumaat aku amek cuti... saja nak rehat2... nanti masa busy.. tak sempat nak rehat.. kerja jek 24/7. Malam tu .. dinner ngan kak ieka n laili. Well... thank you... dah lama tak dapat makan2 cam tu... cerita ceriti :).
Yesterday (saturday)... well... I cannot describe the day, just want 'you' to know that I really had a great time. TQ.
Well... i'm going out again today... dengan nafisz... c u all soon. Bye.
Wassalam.

<< Home